• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Podcast
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Ez + Az
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Podcast
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Ez + Az
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Futómű
A gumikopadék veszélyesebb a kipufogógáz-részecskénél?
A gumikopadék veszélyesebb a kipufogógáz-részecskénél?

Egy gépjármű 100.000 megtett km-enként, nagy átlagban, 11,7 kg gumiabroncs-kopadékot szór szét a környezetébe.

Egy gépjármű 100.000 megtett km-enként, nagy átlagban, 11,7 kg gumiabroncs-kopadékot szór szét a környezetébe.

Alattomos ellenség, melynek neve: úthiba
Alattomos ellenség, melynek neve: úthiba
Gömbkerekek és cserélhető karosszéria
Gömbkerekek és cserélhető karosszéria
Piros és sárga...

A gumiabroncs oldalfalán található, belesütött feliratok, számok, jelzések – egyre több van belőlük – az abroncs fontos termékjellemzőiről informálnak.

Nagyobb teljesítmény, kisebb környezetterhelés

Hízelgő, de nem túlzó kijelentés az, hogy az autótechnikai CO2-csökkentésben, szerkezeti egységekre bontva, a gumiipar tette a legtöbbet, érte el a legnagyobb eredményt.

A futóműdoktor megkezdte rendelését

Sokszor tapasztalhatjuk, hogy a járműves szakma alapvetően a fiatalokra támaszkodva, az ő kreativitásukra, innovatív ötleteikre építkezve szeretne megújulni.

Háromsoros kerékcsapágy a veszteségek további csökkentése érdekében

A hajtásláncot fejlesztő Schaeffler két új, kifejezetten elektromos járművekhez tervezett csapágyterméket jelentett be.

eSolutions, a tengelyek villamosítása
eSolutions, a tengelyek villamosítása
E-tengely technológia
E-tengely technológia
Szabványt teremtünk

Kerékcsapágyak optimalizált karimakialakítással

A BILSTEIN B6 az optimális választás bármely járműhöz

Vezető lengéscsillapító-gyártó bemutatja a B6-os gáztöltéses lengéscsillapító két változatát

A FAG kerékcsapágy-javítási technológia a transzporterekhez

Mercedes-Benz Sprinter, Viano, Vito és Volkswagen Crafter – első tengely

Ahogy a gyártók jelölik a homológ abroncsokat

Figyeltek erre?

KYB intelligens csillapítás-vezérlés
KYB intelligens csillapítás-vezérlés
Tévhitek és félreértések a futómű körül – 2. rész
Tévhitek és félreértések a futómű körül – 2. rész
Tévhitek és félreértések a futómű körül – 1. rész

Rengeteg a szerelők hiányos tudására, félismeretére visszavezethető téves gyakorlat a lengéscsillapítók és a légrugók területén.

A járműpark folyamatosan öregszik: a futómű átvizsgálása egyre fontosabb

A BILSTEIN azt tanácsolja, hogy ellenőriztesse a lengéscsillapítókat, a rugókat és a légrugókat

MotorGP futómű-karakterisztika nem csak profiknak

Versenysport-innováció a közúton

Csillapodjunk...

Eszmecsere

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • »
Hírlevél
Ez + Az
Continental második generációs körpanoráma

A Continental bemutatta térhatású kameratechnológiájának következő generációját, a ProViu 360 2nd Generation Surround View System rendszert.

Ez + Az
Kötelezővé válnak a vezetőtámogató rendszerek

Kamerák, radar és LiDAR érzékelők nélküli gépjárművek – egy ma haldokló, belátható időn belül kihaló faj?

Szakképzés
Az áramkör egyesületben is indul az iskolaszezon...

Rövid nyári szünet után szeptember 3-án újra megrendezésre került a Fáy iskolában az Áramkör Egyesület szakmai napja, melynek témája a Pass Thru kommunikáció és a távdiagnosztika kapcsolata.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés és értékesítés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor