Egy gépjármű 100.000 megtett km-enként, nagy átlagban, 11,7 kg gumiabroncs-kopadékot szór szét a környezetébe.
A gumiabroncs oldalfalán található, belesütött feliratok, számok, jelzések – egyre több van belőlük – az abroncs fontos termékjellemzőiről informálnak.
Hízelgő, de nem túlzó kijelentés az, hogy az autótechnikai CO2-csökkentésben, szerkezeti egységekre bontva, a gumiipar tette a legtöbbet, érte el a legnagyobb eredményt.
Sokszor tapasztalhatjuk, hogy a járműves szakma alapvetően a fiatalokra támaszkodva, az ő kreativitásukra, innovatív ötleteikre építkezve szeretne megújulni.
A hajtásláncot fejlesztő Schaeffler két új, kifejezetten elektromos járművekhez tervezett csapágyterméket jelentett be.
Kerékcsapágyak optimalizált karimakialakítással
Vezető lengéscsillapító-gyártó bemutatja a B6-os gáztöltéses lengéscsillapító két változatát
Mercedes-Benz Sprinter, Viano, Vito és Volkswagen Crafter – első tengely
Figyeltek erre?
Rengeteg a szerelők hiányos tudására, félismeretére visszavezethető téves gyakorlat a lengéscsillapítók és a légrugók területén.
A BILSTEIN azt tanácsolja, hogy ellenőriztesse a lengéscsillapítókat, a rugókat és a légrugókat
Versenysport-innováció a közúton
Eszmecsere
A Continental bemutatta térhatású kameratechnológiájának következő generációját, a ProViu 360 2nd Generation Surround View System rendszert.
Kamerák, radar és LiDAR érzékelők nélküli gépjárművek – egy ma haldokló, belátható időn belül kihaló faj?
Rövid nyári szünet után szeptember 3-án újra megrendezésre került a Fáy iskolában az Áramkör Egyesület szakmai napja, melynek témája a Pass Thru kommunikáció és a távdiagnosztika kapcsolata.